30. 12. 2007

Dalsi tyden

 Dalsi tyden uplnynul jako voda. Byl jsem na jezere u Oaklandu na druhem baraku. Taky jsme jeden den jeli dalsich 100mil na sever na rodinou vanocni parbu. Jo, to se vlastne stalo: byly vanoce. Nejak jsem to poradne nezaregistroval, bo mi to tady proste nejak nepripada. Vanoce tu slavi trochu odlisne nez u nas. Obycejne je 24 slavnostni vecere nebo i slavnostni cely den. U krbu nechybely navesene fusekle se jmenama (i s mojim, hec) a v nich byly nastrkany takovy drobny darky. Ovsem rozbalovani darku probiha az 25. rano. A pokracuje se ve stylu vanoc cely dalsi den. To, ze jsme 25. odjeli na navstevu pro me byla zachrana, protoze z poslouchani vanocnich koled od rana do vecera bych umrel! Pribuzni nastesti vanocum tolik neholduji, tak tam jsem toho byl usetren.

    Dalsi co se stalo byla hromada problemu s bydlenim. Jelikoz do me puvodni hostfamily dnes prijeli jini jiz predemnou ohlaseni lide, tak jsem se musel pakovat jinam. Ubytko jsem mel po dlouhych peripetiich sehnane za pomerne slusnych podminek. Ovsem......jak jsme pred odjezdem na jezero a na jezere sachovali kazdy den s datama prijezdu a odjezdu (jezero, navsteva, Oakland, prijezd novych studentu...), tak doslo k tomu, ze jsem zavolal na moje nove misto o den pozdeji. A moje nova domaci byla v Los Angeles. A jeji synove taky pryc.... :( Ale nakonec se to vyresilo.

    Co se anglictiny tyka, tak citim pokroky. Jsem si naprosto jist, ze takhle bych s ucenim u nas nepohnul ani za dva roky. A jak se tak znam, tak spis ani za pet let.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Pavle, tady v Praze moc radi slysime, ze mas pokroky v anj - to ze si to priznas sam, tak to musi byt neco, super.
Bratr pozitri odjizdi smer jizni pol, vraci se osmeho a ja osmeho odletam smer Iowa. Desim se te cesty, 3 prestupy, pocitam,ze se ztratim nekde v Mnichove.
TAk se drz a uz se tesime!!!
Stana

niko řekl(a)...

Ahoj Pavle, prave morduju prekladove tabulky a napadlo mne, ze ti je poslu abys nevysel ze cviku. :o)))) Delam si srandu... Drz se a zase nekdy cau. Dusan PS. Pohled na Radom dorazil.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Pavle, přes Petra jsem se dopracoval k Tvému blogu .. pěkné.. hele s tou nebezpečnou čtvrtí pro ubytování mi naskočilo, jak jsem zašel do obchodu s mapami tady v Praze a chtěl Johannesburg, tak ten mladej kluk prodavač jen povytáhl obočí a řekl "chcete zemřít?" ... a přežili jsem :-). Michal je teďka v Manchesteru na práci a je to dobré, (pro něj :-)), protože dělal kitchen portera=myče nádobí a to rovnou pro dvě hospody, to vydržel 3 dvanáctihodinovky, pak totéž jinde 2 patnáctihodinovky :-):-) teď se teda chytil asi slušně u Subway řetězce.. no to píšu z toho důvodu, že teďka i jemu je úplně natvrdo jasné, že tedy angličtina ano,ano,ano ... všichni mladí co tam jsou jako on, tak se taky bez dobré angličtiny nechytnou k ničemu než pomocný job za minimální zákonnou mzdu... takže tak.
Měj se, mailem vám s Michalem vyměním spojení, můžete si psát anglicky :-) :-) Mirek Hebký

Anonymní řekl(a)...

Cau Pavle , tak koukam ze taky bojujes , ale ty sis vybral bojovnejsi cestu bez toho aby si mel zajisteny ubytko :) Tak at se ti tam dari , my sme tady v manchesteru uz dobojovali bydlime spokojene a s praci sem zatim taky spokojenej kdyz vim jak umim anglicky :) Ale snad se to poda. Tak se tam lozi mej pekne cya.
Michal Hebky

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Pavle, jeste si ctu zpatky cos psal, je to zajimavy, akorat jsem se nejak nedocetl, jaks koupil ten bicykl ... Teda pises pekne, musi to tam byt opravdu barvity .... 60% G&L, aligatori, polis sundaji mexikance helikopterou z kola ... (to kolo zustalo teda pak volny?) :-) (:-) sorry :-)).
Zajedu do Ameriky.
Regards MHeb

Anonymní řekl(a)...

Zdar vsichni, dekuju za prispevky!

Mheb:Jasne, sem jim pomoh ho sudat a pak sem na tom kole ujel :)

Niko: Dekuju, prekladove tabulky jsou fakt paradni napad :o))))

Stana: Ty jo, tak to kdyz bratr stravil par dni v Argentine, tak to jsme byli vlastne oba v Americe. Koho by to napadlo :))

Anonymní řekl(a)...

Jo a jeste jedno special pro Michala: Jo tak to jsi to taky dobre rozsekl, si me prekvapil, ale pro jazyk to je to nejlepsi co muze byt. Hodne stesti!