7. 1. 2008

Hamburgry

 Od ty doby co jsem se prestehoval na nove bydliste sla ma uroven stravy trochu dolu. Krmim se instantnima vecerema, konzervama a MCDonaldovyma hamburgrama. Kupodivu to na me ma vliv ten, ze ve spojeni s jezdenim na kole zase hubnu. Coz sem netusil ze muzu takhle paraadne zase jit s vahou dolu. No docela se mi ulevilo. Dneska do skoly byla nejaka invaze Svycaru. Kazde pondeli se to obmenuje. Nekdo ochazi a nekdo prichazi. Hlavne jsou novy studenti. Dneska 16 novych coz je na moji skolu hodne. A z toho 10 Svycaru, pricemz se ani dva z nich neznali predtim! O vikendu jsem trochu poraisoval po okoli autem....Maiami a jina znama mista. Docela ok, ale uz mi ta Florida pripada porad stejna. Blby je , ze jsem se adaptoval na zdejsi klima.....(kdyz jsem si bral v kabriu mikinu, ze se trochu ochladilo a byl jsem tazan co je, tak jsem zjistil, ze je 24 stupnu!!!).....takze az se vratim k nam, tak bude ta adaptace zpet trochu neprijemna.

2 komentáře:

Apin řekl(a)...

hele není to tu tak hrozný, já jsem například dneska spal s pootevřeným oknem a to bylo jenom kolem nuly :))

Anonymní řekl(a)...

Hm dik, hned je to lepsi!