2. 2. 2010

Stesti na lidi

www.pajaital.blogspot.com
Uz od zacatku potkavam samy pohodovy lidicky, coz me neprijde divny, ale ty nahody jsou fakt uzasny.
Treba Argentinec, kteryho jsem potkal v busu v Singapuru se predemnou vyloupnul v Baganu pod pagodou.

Nebo Shilla - 50ti leta africanka kterou jsem potkal prvni den v Barme a potom minimalne kazdy druhy den na ruznych mistech. Vcera jsme zjistili, ze letime do Bankoku stejnym letadlem :). Tady to potkavani tedy bylo dano spis zhruba stejnou zakladni trasou a stejnym casem pro navstevu konkretnich mist.
Nebo Japonec Roi, ktery to bere ze Singapuru do Bangkoku po zapadnim pobrezi, takze pojede presne naproti me a v planu mame na ten samy vikend stejny ostrov.
Nebo Nemka ktera dodelava uz sedmym rokem stredni s kterou sem pokecal v Bankoku vcera prisla do stejne restaurace na obed v Baganu....
Ci snad bludny Holandani Marco a Lina, s kterymi jsem jel trochu mene obvyklou trasu Inle-Bagan a nasledne je potkal v Baganu nekolikrat.

Ani nevite, jak uz se tesim do Bangkoku na rychly internet! Prectu si prispevky na blogu a budu na ne moct i odpovedet,to bude nadhera...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Pájo,
před odletem do BKK se zásob betelem. V Thai není na každém rohu ...
P+R

Anonymní řekl(a)...

Jo, jo, svět je malej. Já to říkám pořád. :-) Jirka

Paja řekl(a)...

Jo dik za radu :) Nakonec jsem betel nedal, pze kazdy kdo to zkusil se po tom po...