4. 2. 2010

Tohle nebyla nahoda

Kdyz jsem jel nocnim busem z Baganu tak vedle me sedel nejaky mistnak, ktery umel az moc dobre anglicky a tvrdil, ze rad cestuje, docela jsme pokecali, ikdyz nektery veci, ktery chrlil o jeho statu a vlade byly az moc pozitivni. Navic tvrdil, ze prodava v obchodu s vecma pro domaci mazlicky. Tak jsem si rikal, ze buhvi pro koho pracuje. No a dneska jsem ho 2x potkal ve meste. V kolumbovskym klobouku byl zadumany do novin a delal ze me nevidi. Podruhy mel stejny klobouk, navic slunecni bryle, ale uz mel misto trika polokosili a sel proti me pote, co jsem se na konci ulice v davu lidi otocil, kdyz jsem zjistil, ze jdu spatnym smerem.
Tak si rikam, ze kdyz me rano na hotelu vypraveli jiny cestovatele o taxi, ktere si pronajali na cely den. Ridic mluvil pry az moc dobre anglicky a nakonec je pry dovezl k jejich ubytku, aniz by mu rekli kde jsou ubytovani. Tak si rikam, ze to tak fakt bylo. Tohle sou veci, kterym, se jen tezko veri, do te doby nez clovek zjisti, ze to tady takhle funguje. :((
Nastesti ale pri nakupu potkavam znamou holandskou dvojci z Baganu, tak se mi po vykecani s nima dost ulevuje. Pry az ho priste uvidim, tak ho mam vzit na pivo. No, vlastne proc ne? Vlasne ani nevim, esi mi to veri, ja jsem rano taky dost pochyboval, kdyz jsem slysel vypraveni o "chytrem" taxikari.
Ted me dochazi zpetne x souvislosti cesty z Baganu az na hotel do Yangoonu. Vcetne toho, kdy me tenhle typek doporucoval hotel, volal tam, esi pro me maji misto a zamluvil mi ho. Nabidl mi sdilenmi taxiku. Ale ja jsem chtel jet mistnim busem, tak me dovedl az do busu (busy tady nemaji latinska cisla, ale jen mistni pokroucene znaky). A kdyz jsem pozdeji u sule pagody oxidoval a cekal na rozedneni, tak prisel nejaky typek, prohodil se mnou tri vety, ve ctvrte mi sdelil, ze muz v bunde par metru za mnou je policie a odesel. Ja jsem dal sel pesky na hotel, samozrejme ze uplne na jiny, nez pro me puvodne zamluvil, pze sem proste nechtel nekam, kam me poslal nejaky mistnak.
Az bude mit nekdo nejake poznamky, tak odpovidam dopredu: Ne, opravdu jsem betel nezvykal. Toho typka jsem si stopro nespletl, uz proto, ze 180cm a vlasy dost nakratko tu nema skoro nikdo. Si rikam, esi to sem vlasne psat, ale co by ne. Zitra uz snad budu v BKK. Bude mi fungovat mobil, bude tam rychly a neblokovany internet, nebude vypadavat elektrina, chuze po chodnicich nebude jak vyslap na Snezku, nebudu mit za zadama kohosi....

Žádné komentáře: