18. 4. 2011

den 5.

Tak velethr se blizi ke konci a muzu rict, ze jsem pozbiral spoustu novych informaci , kontaktu, zazitku...Jen skoda, ze to v tech par dnech nejde projit vsechno. Nohy mama totalne dodelany, tolikhle toho nachodit v par dnech je prilis. Kdyz se k deviti hodinam na vystavisti pricte jeste asi hodina cesty tam a hodina zpet, tak z toho dne uyz tsk moc nezbyva. Ono to neni tak daleko, ale to metro tady je silaeny a vychazi mi to na tri prestupy. Ono ta cesta metrem je zase docela zazitek. Jak pozitivni tak negativni. Vcera jsem napr. byl tak zapresovanej, ze se mi nepovedlo vystoupit a musel jsem o zastavku dal, potom zase jet zpet. Dneska zase bylo dost zabavny, kdyz na jedne prestupni stanici stalo metro tak, ze se nastupovalo dovnitr zleva i zprava. Dvere tak jako u nas naproti sobe. Uvnitr hlava na hlave, noha na noze. A lidi na nastupisti z obou stran stale moc. Mackali se dovnit r co to slo, a vysledek byl ten, ze se v podstate pretlacovali pres ty lidi uprostred takze ty co byli na kraji byli chvili ve vlaku, chvili venku. Ja byl uprostred, takze jsem byl jen tak davem mackan na jednu stranun, za chvili nadruhou stranu....:)) Pecka zazitek po 10hodinach na nohou. Jinak sorry, za ty chyby v txtu, ale klavesnice v niz je kafe, bobony, oriskuy a buhvi co jeste neni zrovna idealni na psani....mit rikavicce, tak si je asi radsi vezmu na sebe.
Zitra odpo presun z Gungdong, China do Hong Kongu, dale let na malajsky Borneo s Air Asia, tam se snad potka s Rakosem....

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak net s občerstvením? Stačí jen přikoupit kousek chleba a vysypat klávesnici.

Anonymní řekl(a)...

Tak ten komentář bych typla na Houmra. Jen je divný, že před slovem "chleba" není "tvrdého" ;-)Jinač koukám, že metro tě uchvátilo, ale v Malajsii si užiješ lepších dopravních prostředků.
Sonka

Anonymní řekl(a)...

At uz to byl kdokoliv, kdo by mi dopral takovu dobrotu :), tak bych z toho spis asi musel udelat kulicku, pze chleba je tu potravina nesehnatelna.

Anonymní řekl(a)...

Čus brudr, koukám, to tam máš veselý. Budou nějaká fota?
R.

Anonymní řekl(a)...

Ahojda, už jsem zvědavá, zda kolega z vedlejší vesnice dorazil, přeji hezké dny a pohodové cestování. m.

Anonymní řekl(a)...

Ja o chlebu nic nepsal,ja muzikant. Houmr
PS:všude chleba o dvou tvrdých kůrkách :-)

Anonymní řekl(a)...

Cau bejku, kdyz Te tak uchvatilo to metro, tak doufam, ze pred kazdym vstupem nehledas jizdenku, kterou jsi pred 10ti sekundami koupil a nekam zasantrocil jak mas ve zvyku. :-) Jirka

Anonymní řekl(a)...

Zdarec, fota budou, jak to pujde, ale jsem poprve po 10ti dnech na normalnim fachcicim pc. Jo jo,jizdenku hledam, ale ne tak silene jako v Barcelone, takovy fopaa jsem tu zatim nemel.