16. 4. 2011

Gungdong den 3.

Nejhorsi je asi tam zmena casu, vyjmecne ji totalne nepobiram, takze v noci jsem nastartovanej a at delam co delam, tak spanek se nekona. Okolo 4h rano konecne vytuhnu (v nasich 22h) a pak pres den vypadam jako chodici mumie. Jedine co me muze zlehka uklidnovat je, ze se na vystavisti pohybuje podobnych bilych prizraku vice. Dneska jsem byl pozvany jednim Cinanem na veceri s jeho prateli.
Dva umeli anglicky, jeden valil dost slusne Rusky, skoda jen ze moc nepanimaju - ale na dohovor to stacilo. To co bylo v menu byla takova klasika (knedlo zelo vepro si tu clovek neda. A plzen uz vubec) - neco co jsem nevedel co to je, neco jineho co u nas nemame, zelenina , kure, a pak jeste spousta veci co u nas neni a seafood, ktery nejim. Ji se tu stylem, ze se na stul navali hromada jidel a pak basti kazdy z kazdeho talirku, takze ochutna vse. Zkratka nic neni nikoho a vsechno je vsech - takovy maly jidelni ideal komunismu. Ze jim hulkama jako maly dite, tak to je asi standart. Prekvapeni ovsem prineslo piti. Piju a rikam si proc vscihnitak divne cucej. Piju podruhy a zas. Tak se ptam jako co. Odpoved: nic nic, vsechno ok. Potreti zase, tak jsem z nich nakonec vylamal, ze kdyz se spolecne veceri a pije se alkohol (pivo), tak si pred napitim se vsema netuknout je neslusne. Takze zbytek vecere si uz tukam se vsema. Trochu tukly mi to prislo. No jiny kraj jiny mrav. Mimoto je neslusnost podavat i prijmat vizitku jednou rukou nebo nedej boze ji podat vzhuru nohama. No tak tohle me u nas nikdy nenapadlo resit. 

Žádné komentáře: