12. 5. 2011

Posledni dny cesty

Posledni dny cesty probehly v pohode, temer az nudne. Pulzujici Hong Kong se po tolika dnech na Borneu jevil naprosto nezajimave. Pokud by snad nekdo chtel nakupovat, tak by v HKG asi neco sehnal, ale na to uz moc energie nebyla. Tak jsem vyjel lanovkou na kopec, trochu to tam pochodil, prohledl maleho budhu, velkeho budhu a jeste jine dalsi budhy. Poklabosil s par lidma se sel zpet do mesta. Tam jsem si prohledl celkem tri ubytka. Jedno vetsi blesarna nez druha, za ceny 500-600 CZK a i bez klimy. Opravdu sem uz nechtel spat se stenicema, tak jsem si dal na letisti za 350 sprchu, za 200 batoh do uschovny a rozkempoval to na lavicce. Na letisti cisto az nablyskano, klimatizace a jeste okolo me pravidelne prochazela policejni straz. Akorat jednou se u me zastavili. Tak sem cekal nejaky kecy a akorat me rekli, abych si hlidal veci a byl opatrny. Takze pomerne komfort :). Pokecal jsem s par cestujicima, nejaky indos mi daval rady jak delat byznys a jak byt milionarem. Sam vypadal jako docela zdatna socka. (mel by poradit sam sobe) A radil a radil, nemohl jsem se ho zbavit. Kdyz uz me docela stval, tak jsem mu rekl, ze mi dava rady na ktere jsem se ho neptal a ze by mel cist jinou literaturu. :)) Tim se vse vyresilo, pak uz na me nerekl ani "bay". :) Let s Aeroflotem vcelku ok, nemaji holt ten interier letadla tak cistej, jidla je min, vyber jen ze dvou - ale to me nijak netankuje. Hlavne kdyz to doleti kam ma doletet. Jo to mi pripomelo let do Kota Kinabalu s Airasia - dosednuti na ranwey bylo krasne plynule, ale asi nejak pozde nebo zapomel pilot brzdit nebo co, kazdopadne jsme zastavili po dost hrkavem brzdeni uplne na konci ranweye az pred travou a museli nejdriv otocit letadlo a poradny kus se po ranveyi vratit na odbocku. Mistni z toho byli nejaky vyhoukany a koukali jak kdyby jim nekdo sklidil urodu. Ja sem se zase docela pobavil, aspon to nebyla takova nuda jako vzdycky :)).
Toz koncim zhruba do tydne sem hodim jeste nejaky souhrn a fota.

Žádné komentáře: