21. 1. 2010

Den 3. Singapore hop bus

Vcera jsem to s tim chozenim dost prehnal, tak jsem si dneska hral na typickeho turistu a i vzhledem ke kraticimu se casu jsem zakoupil listek na HOP-bus. Je to takovej ten bud, co se da jit na strechu, sedet tam a pani do mikrofonu mluvi:
co je nejvetsi,,
co nejvetsi bylo, ale nekdo je predsihl,
co zde meli jako prvni na svete,
co porad maji jedini na svete....atd.
Super je, ze bus obcas nekde zastavi a da se vystopit, 25min za nim jede dalsi, takze az se clovek nabazi kultury, opery, muzea, cehokoliv, tak si jen pocka da dalsi hop bus.
V cene byla "zdarma vecerni svetelna show jizda" - samozrejme to byl chytak, jak z turisty dostat dalsi peniz :) No ale na stranu druhou, jsem se aspon rychle dostal do Santoza parku, o kterym jsem mel mineni, ze to bude buhvico a ono to byla kruta turistarna, kde krom bobovy drahy a par ptakovin neni nic. Nebo jsem to aspon nevidel. Kazdopadne ta nocni laserova show nebyla tak spatna, minimalne necekana. Mam z toho nejaky fota, tak to nekde zkusim dat na web, tady se to ale s rychlosti nepovede, takze snad zitra v Bankoku, pokud bude cas.
Co se spanku tyce, tak zacinam vypadat jako soutezici o titul NEJVETSI PYTLE POD OCIMA. At jdu spat v kolik jdu, tak ve 3h rano se vzbudim a nespim do 7h. Poznam to dobre, protoze tam nekomu po hodine vzdy pipnou hodinky :).
Nejvetsi kyc dne: na cinskem trhu - barbina jezdici na kole dokolecka, blikalo cely kolo, barbine blikaly vlasy a jeste to hralo pisnicku IT`S MY LIFE. To je dj Bobo nebo kdo?

Nasledujici plan: zitra odpo prelet do Bangkoku, dalsi den na to ranni let do Barmy do Yangonu. Pokud budu v Yangonu alespon trochu ok a povede se mi ulovit autobus a misto, tak jeste ten den pojedu k jezeru Inle (cca 16-20h jizdy).

cozy corner guest house
www.cozycornerguest.com
14s$ for 6bed mixed room


1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kup par barbie a na valech z toho udělame hit