16. 1. 2010

Letiště Ruzyně zaměstnává zloděje!!!

Název článku odvážný, vím. Ovšem právě teď při pakování na další cestu mi došlo, co mi vlastně asi před půl rokem na Ruzyni ukradli zaměstanci letiště!!! Když mi poprvé po pásu přijel batoh a měl do poloviny rozepnutou kapsu, tak jsem si myslel, že to je nejspíš náhoda. Když už to bylo asi potřetí (x krát ne a najednou kapsa zase rozepnutá), tak jsem nad tím začal přemýšlet a dávat si bacha. Do kapsy už dávám jen věci nevalné hodnoty. A při tom přemýšlní mi došlo, že se mi nikdy nestalo, abych měl kapsu rozepnutou jindy než, když jsem byl právě na Ruzyni! Např. během posledního výletu, kdy jsem batoh dával celkem 6x na odbavovací pás jsem ho měl 2x otevřen - opět 2x Ruzyně!!! Asi jim na oddělení ostrahy letiště pošlu odkaz na tenhle článek. Zrovna mě napadá, že jednoho vyššího managera znám osobně z doby, kdy jsem tam pro ně pracoval na zakázkách coby zaměstnanec firmy Radom. Ale to odbočuju. Každopádně když byla kapsa naposed otevřená, tak jsem zjistil, že nemám nůž. Co se dalo dělat. Ale teď jak balím zjišťuji, že nemám ani kompas a sluchátka k telefonu. Chápu, že ta zlodějina musí probíchat v max. dvou vteřinách a není tedy čas na nějaké přebírání - zkrátka otevřít, strčit ruku, něco uchopit a jedeme dál...
Ale nechápu, jak je tohle možný právě na letišti!
Konec konců podobné story o letišti Praha jsem slyšel už i od zahraničních cestovatelů.
Pánové na Ruzyni, zamyslete se!!!

Žádné komentáře: